Главная | Регистрация | Вход | RSS |
Туган тел укытучысы Денисова Гөлүсә Рәшид кызы сайты |
|
Сыйныф җитәкчесенең хезмәт бурычлары 1.Гомуми положениеләр Сыйныф җитәкчесе – ул мәктәптә балалар тормышын оештыручы педагог функциясен башкара. Тәрбияләнүчеләргә лаеклы тормыш үрнәкләре, проблемалы ситуацияләрдән дөрес чыгу юлын күрсәтүче булып тора. Сыйныф җитәкчесе югары яки махсус урта белемгә ия булырга тиеш. Сыйныф җитәкчесенең эшчәнлеге белән мәктәпнең укыту-тәрбия эшләре буенча директор урынбасары җитәкчелек итә. Сыйныф җитәкчесе үзенең эш нәтиҗәләре турында директор, завуч, педсовет алдында отчет бирергә тиеш.
2.Сыйныф җитәкчесенең сыйныф белән эшләвенең төп бурычлары һәм юнәлешләре. Бала шәхесенең индивидуаль физик һәм рухи яктан үсеше өчен уңай шартлар тудыру. Һәр баланың үсеш үзенчәлекләрен өйрәнү Балаларның интересларын, кызыксынып эшләгән эшләрен өйрәнү. Класста уңай атмосфера һәм мораль-психологик климат тудыру. Балаларның яшь үзечәлекләрен исәпкә алып, коллективның эшен оештыру. Сыйныф үзидарәсе эшен оештыру. Тәрбияләнүчеләр һәм педагоглар, әти-әниләр белән килеп чыккан проблемаларны хәл итү. Укучыларга психологик якын килеп эшләү, гражданин буларак хокуклары һәм бурычлары белән таныштыру. Уку процессында тәрбияләнүчеләргә ярдәм итә. Педагогик консилиумнар оештыра һәм катнаша. Үз сыйныфындагы укучыларның укуга кагылышлы проблемаларын хәл итә, дәресләренә керә ала. Укучыларның түгәрәкләргә, секцияләргә йөрүен контрольдә тота. Һөнәр сайлаганда ярдәм итә. Укучыларның хокукларын һәм иреген саклый, сәламәтлеге, тормышы һәм иминлеге өчен җавап бирә. Авыл хуҗалыгы эшләрен оештыра, түләү турында администрация белән сөйләшә. Әти-әниләргә консультацияләр бирә, ата-аналар җыелышлары үткәрә. Ашау-эчүне, дежурлык, ремонт эшләрендә ярдәм итүне оештыра, журналны тутыра, йөрешне исәпкә ала, гадәттән тыш вакыйгалар булган очракта, әти-әниләргә һәм администрациягә вакытында хәбәр итә. Педсовет, семинар эшләрендә, административ һәм методик киңәшмәләрдә катнаша.
3.Сыйныф җитәкчесенең эш режимы Мәктәп һәм педагогик коллективның эшен оештыру турында гомуми кагыйдәләр Хезмәт кодексында күрсәтелә.
4. Сыйныф җитәкчесенең хокуклары 4.1 сыйныф җитәкчесе хокуклы: 4.1.1 Педсовет, мәктәп советы, профсоюз һ.б. җәмәгать оешмалары эшендә катнашырга. 4.1.2.Мәктәп эшенә кагылышлы тәкъдимнәр белән чыгарга, эшлекле, конструктив критика ясарга. 4.1.3. Шәхси тәрбия сиситемалары һәм программалары төзергә, яңа методлар, алымнар яки формалар кулланырга. 4.1.4. Үзенең шәхси намусын һәм кешелеклелек дәрәҗәсен сакларга һәм якларга. 4.2 Сыйныф җитәкчесенең хакы юк: 4.2.1 Хәрәкәтләре һәм сүзе белән бала шәхесен кимсетергә. 4.2.2. Мәктәптә куела торган билгеләрне укучыларны җәзаләау максатыннан файдаланырга. 4.2.3. Алдаларга, биргән сүзендә тормаска, балалар ышанычын явыз ният белән файдаланырга. 4.2.4. Баланы җәзалау өчен әти-әнисен, туганнарын файдаланырга. 4.2.5. Коллегаларының гайбәтен сөйләргә, укытучының һәм педагогик коллективның дәрәҗәсен төшерергә.
5. Сыйныф җитәкчесендә булырга һәм аның тарафыннан алып барылырга тиешле документация сыйныф журналы Бу документларның теләсә кайсын мәктәп администрациясе тикшерергә мөмкин. 6. Сыйныф җитәкчесе белергә тиеш “Мәгариф турында РФ законын” Сыйныф җитәкчесендә булырга һәм аның тарафыннан алып барылырга тиешле документация сыйныф журналы Бу документларның теләсә кайсын мәктәп администрациясе тикшерергә мөмкин Тәрбия планына таләпләр Куелган максатларның конкрет, төгәл һәм максатка ярашлы булуы. - сыйныфка педагогик- психологик характеристика; тәрбия эшенә һәм укучыларның тәрбиялелек дәрәҗәсенә анализ;
Сыйныфка характеристика язу үрнәге Статистик мәгълүматлар гомуми сан; Укучылар үзидарәсе (актив, түгәрәккә йөрүчеләр) эмоциональ атмосфера ( конфликтлар, бер-берсенә битарафлык, иптәшлек һәм кайгыртучанлык); |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |