Статистика |
Онлайн : 1 Кунаклар: 1 Кулланучылар: 0 |
|
Федераль дәүләт белем стандартының үзәгендә булган планлаштырылган нәтиҗәләр укучыда гомуми белем бирү программасын үзләштерү дәрәҗәсен күрсәтәләр. Планлаштырылган нәтиҗәләр программада аерып бирелгән. ·
Шәхескә кагылышылы нәтиҗәләр – укучының үзүсешенә сәләтле булуга әзерлеге, белем алуга һәм танып-белүгә кызыксыну формалаштыру, башлангыч сыйныф укучысының укуга, милли кыймммәтләрне аңлауга үз шәхси фикерен, мөнәсәбәтен күрсәтү белүе, милли үзаңның беренчел нигезләренең формалашуы; ·
метапредмет нәтиҗәләре – укучы үзләштергән универсаль уку гамәлләре (танып – белү, регулятив, коммуникатив, шәхескә кагылышлы), белем алу, предметара төшенчәләрне үзләштерүнең нигезләрен тәшкил иткән мөһим компетенцияләрне булдыру, ягъни укучы предметларны үзләштергән белемне укыту-тәрбия процессында гына түгел, тормышта да куллана ала; ·
предмет нәтиҗәләре – башлангыч сыйныф программасында алынган темаларны үзләштерүдә чагыла. Планлаштырылган нәтиҗәләргә ирешү ничек тәэмин ителә соң? Дәреслеккә кертелгән күнегүләр системасы укучыларда универсаль уку гамәлләрен формалаштыруны күздә тота.
|
Календарь | « Май 2024 » | Дүш | Сиш | Чәр | Пән | Җом | Шим | Якш | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|